آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

ورق فومیزه چیست؟

 

ورق های فومیزه ؛ ورق های پی وی سی است که کاربردهای بسیار گوناگونی دارد که در ادامه ی مطلب تمامی کاربرد های آن را با شما مرور میکنیم. موارد استفاده ی ورق های فومیزه عبارتند از:

  • پوشش های کاذب ساختمانی و دکوراسیون داخلی مانند سقف کاذب و دیوارپوش و...
  • کابینت آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی
  • کابین های روشویی
  • پارتیشن
  • صنعت مبلمان سازی
  • ...

 

اما باید دلایلی منطقی جهت استفاده از ورق های فومیزه پی وی سی وجود داشته باشد تا شما به جای متریال هایی مانند ام دی اف از آن برای کابینت های خود استفاده نمایید . در زیر چند مورد از مزایای ورق فومیزه پی وی سی را ذکر میکنیم:

  1. مقاومت بسیار بالا در برابر قارچ و حشرات و حیوانات موذی و انگل و...
  2. آنتی باکتریال
  3. عایق پذیر بسیار بالا (صوتی و حرارتی)
  4. قابلیت رنگ شدن و یا پرینت کردن طرح و یا نصب روکش بر روی آن
  5. در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده
  6. مقاومت در برابر حرارت مستقیم و غیرمستقیم
  7. سبک با نصب بسیار آسان
  8. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت و همچنین تماس مستقیم و طولانی با آب
  9. ....

 

با توجه به موارد ذکر شده بسیار منطقی است که از این ورق پی وی سی به جای ام دی اف و ... استفاده نمایید. زیرا هم صرفه ی اقتصادی دارد و هم از طول عمر بسیار بالا برخوردار است. ورق فومیزه در ابعاد 120 در 240 و در ضخامت 3 میل و 16 میل موجود است.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : ورق فومیزه ,ورق فومیزه بیتا ,ورق فومیزه روکش دار ,ورق فومیزه احسان کار ,ورق فومیزه اصفهان ,ورق فومیزه رنگی ,ورق فومیزه تاپکو ,ورق فومیزه طرح دار ,ورق فومیزه کاشان ,ورق فومیزه هایگلاس, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 178 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:36

دیوارپوش چیست و چه مزایایی دارد؟

 

دیوارپوش همانطور که از معنی لغوی آن پیداست جنسی است که بر روی دیوار اصلی قرار میگیرد و پوشش میدهد. معمولا به علت های متفاوتی از دیوارپوش استفاده میکنند که به چند دلیل اساسی آن اشاره میکنیم:

  1. دیوار دچار رطوبت همیشگی است و رنگ کردن و کاغذ دیواری کردن آن منطقه هیچ فایده ای ندارد به گونه ای که بعد از مدتی دوباره لکه های زرد خود نمایی میکنند.
  2. منطقه ای که بسیار خرابی دارد به گونه ای که اگر دیوارپوش نصب کنند هم از نظر زمانی و هم از نظر مادی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود.
  3. مناطق تجاری و اداری که در برابر استهلاک بسیاری قرار دارد .
  4. ...

 

چند موردی که در بالا به آن اشاره شد از جمله دلایل آماری بالا جهت استفاده از دیوارپوش به جای رنگ و کاغذ دیواری است. اگر دچار هر یک از شرایط بالا هستید ما به شما استفاده از دیوارپوش را پیشنهاد میکنیم که هم صرفه ی اقتصادی دارد و هم از نظر زمان نصب و اتمام پروژه شما بسیار جلو خواهید افتاد. در زیر چند مورد از مزایای دیوارپوش را با هم مرور میکنیم

 

  • ضد آب و رطوبت (استفاده در مناطقی که دیوارها نم داده و یا رطوبت بسیار بالا سبب استهلاک بالا شده است).
  • ضد حریق و مقاومت بالا در برابر حرارت (استفاده از آن به عنوان دیوارپوش های آشپزخانه و بین کابینت ها و همچنین امکان دیر سوزی در مقابل آتش).
  • شستشوی راحت و آسان
  • دارای طول عمر طولانی و مقاوم در برابر استهلاک
  • دارای تنوع رنگ و طرح
  • نصب بسیار راحت و آسان در کمترین زمان
  • انعطاف و فرم پذیری بالا
  • بسیار ایده آل برای مناطق تجاری و اداری و شرکت ها و بیمارستان و آزمایشگاه و مطب و ..

 

با توجه به مزایای گفته شده در مورد دیوارپوش وقت آن است که از این جنس برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید تا از تمامی مزایاهای یاد شده استفاده نمایید

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش ,دیوارپوش سه بعدی ,دیوارپوش بین کابینت ,دیوارپوش فومی ,دیوارپوش چوبی ,دیوارپوش ارزان قیمت ,دیوارپوش بین کابینتی ,دیوارپوش آجری ,دیوارپوش ارزان ,دیوارپوش سنگی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 237 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:35

سنگ مصنوعی چیست؟

 

به تازگی یک متریال کاملا اقتصادی و در عین حال لوکس و زیبا وارد عرصه ی دکوراسیون داخلی شده که طرفداران زیادی را در بدو ورود به خود جلب کرده. در بازار این جنس با نام های سنگ مصنوعی یا دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ و نام های مشابه شناخته شده است .بد نیست تا باهم مزایا و معایب این متریال استثنایی را مرور کنیم.

معرفی اجمالی دیوارپوش سنگ مصنوعی

 

 

برای آشنایی اولیه با این جنس در ابتدا باید در مورد جنس مصرفی آن توضیحاتی داده شود. این دیوارپوش به طور کلی مشتمل بر 70درصد پی وی سی و 30 درصد پودر سنگ هست که ترکیب این دو جنس یا یکدیگر سبب تشکیل یک جنس محکم و ضد آب و حرارت و آتش شده است.

 

اگر بخواهیم مزایای دیوارپوش طرح سنگ را به صورت تفکیک شده بیان کنیم این گونه خواهد بود:

  1. آنتی باکتریال (دارای مجوز بهداشت جهت استفاده در مناطق بیمارستانی ؛ آزمایشگاهی ؛ بهداشتی و درمانی ؛ آرایشگاهی)
  2. ضد آب و رطوبت (بدون هیچ نگرانی قابل نصب در سرویس بهداشتی و حمام ؛ استخر و مناطق مرطوب)
  3. ضد حریق و آتش (قابل استفاده به عنوان دیوارپوش بین کابینتی)
  4. کاملا محکم و ضد ضربه (قابل استفاده در راه پله ها و لابی)
  5. ظاهری لوکس و زیبا با قیمتی کاملا استثنایی در تقابل با طرح سنگ های مشابه
  6. نصب بسیار آسان و سریع با کمترین به هم ریختگی در مقایسه با نصب سنگ
  7. استفاده به عنوان دیوارپوش و سقف کاذب
  8. یک تکه و بدون درز
  9. ...

همانطور که در لیست بالا مشاهده میکنید دلیل محبوبیت زیاد این جنس کاملا مشخص هست. تنها محدودیت این جنس عدم استفاده در فضای باز میباشد.

 

مشخصات ظاهری سنگ مصنوعی عبارت است از:

  • طول 122 سانتی متر
  • عرض 280 و 244 سانتی متر
  • ضخامت 4 میلی متر

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش طرح سنگ ,دیوارپوش طرح سنگ مرمر ,دیوارپوش طرح سنگ آنتیک ,دیوارپوش طرح سنگ کامپوزیت ,دیوارپوش طرح سنگ در مشهد ,دیوارپوش طرح سنگ و چوب ,دیوارپوش طرح سنگی ,دیوارپوش طرح سنگ فایبرگلاس ,دیوارپوش طرح سنگ قیمت ,دیوارپوش طرح سنگ پلی یورتان, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:34

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک

 

طراحی دکوراسیون داخلی فضای کوچک می تواند نادیده گرفتن زندگی هر فرد م باشد. ایده های خلاقانه فضای کوچک، اغلب به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر است، شما را مجبور می کند که آلودگی را از بین ببرید؛ راه حل های ذخیره سازی را برای اتاق نشیمن و ناهار خوری، اتاق خواب ، آشپزخانه با شما در میان میگذاریم تا شاید کمک کوچکی در جهت رفاه شما باشد.

آشپزخانه

 

این آشپزخانه کوچک اما کاملا کاربردی است، فضای داخلی با کابینت های زیاد و کاربردی و یک جزیره ی چند منظوره داشته میتواند تمام نیازهای یک شخص را به طور کامل برآورده سازد.

اتاق نشیمن

 

الگوها در مورد اثاثیه یا لوازم داخلی و فرش و ... جسورانه و گرافیکی هستند. آینه های دوقلو در هر دو طرف شومینه زیبایی طبیعی نور را منعکس می کنند و به طور طبیعی فضا را باز می کنند.

ناهارخوری

 

هیچ اتاقی برای میز ناهار خوری وجود ندارد؟ استفاده از گوشه ای از آشپزخانه و یا اتاق نشیمن با یک طراحی منحصر به فرد برای میز و صندلی مختص به همان منطقه فضای زیادی را میتوانید برای دکوراسیون داخلی خود ذخیره نمایید.

اتاق خواب

 

اگر در منزلتان فقط یک اتاق کوچک دارید و نیاز دارید تا هم به عنوان اتاق خواب از آن استفاده نمایید و هم به عنوان اتاق کار و مطالعه؛ این تصویر میتواند گویای همه چیز باشد. ایجاد تختی با فضای ذخیره سازی بالا و متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق شما میتواند تمام این نیاز های شما را برآورده سازد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/231

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دکوراسیون داخلی ,دکوراسیون داخلی به انگلیسی ,دکوراسیون داخلی پذیرایی ,دکوراسیون داخلی مدرن منزل ,دکوراسیون داخلی کافی شاپ ایرانی ,دکوراسیون داخلی منزل کوچک ,دکوراسیون داخلی منزل سنتی ایرانی ,دکوراسیون داخلی در مازندران ,دکوراسیون داخلی در بروجرد ,دکوراسیون داخلی منزل, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 231 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:32

پانل های پی وی سی یک متریال بسیار کاربردی برای دکوراسیون داخلی

 

اگر در حال زیبا سازی دکوراسیون داخلی تان هستید باید با یکی از متریال های بسیار مقرون به صرفه و کاربردی و محبوب آشنا شوید. بازسازی امروزه می تواند مبلغ هنگفتی از پول شما را به خود اختصاص دهد، بنابراین برای خرید بهترین محصول ، با هزینه ای عاقلانه و کارآمد و مناسب از اهم کار محسوب میشود. پی وی سی یک ماده ی پلاستیکی است که در طرح ها ی مختلف به جهت استفاده از آن در دکوراسیون داخلی تولید میشود. یکی از استفاده های معمول این متریال دیوارپوش است که در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا میکنیم.

 

انعطاف پذیری باور نکردنی دیوارپوش پی وی سی باعث شده تا از این جنس در مکان های مختلفی همچون خانه ، دفاتر، نمایشگاه ، تئاتر ، اسپا، سونا، رستوران ، کافه هو بسیاری از مکان های دیگر استفاده شود.

 

در اینجا دلایلی برای انتخاب دیوارپوش پی وی سی نسبت به سایر گزینه های موجود وجود دارد:

  • طول عمربالا - پانل های پی وی سی از بین نمیروند و رنگ آنها همچنان مثل روزی است که شما آن را خریداری کرده اید.
  • نصب آسان - شما نیاز به هیچ ابزار خاصی برای نصب آن ندارید.
  • عایق انرژی و همچنین صدا - به دلیل ساختار هسته توخالی دیوارپوش میتواند به عنوان یک عایق قوی برای شما عمل کند.
  • مقاوم در برابر خوردگی، موریانه - دیوارپوش PVC به طور کامل ضد حشرات هستند، در نتیجه بهداشتی نیز محسوب میشوند. آنها همچنین دارای خواص ضد قارچ هستند

 

  • مقاوم در برابر آتش- دیوارپوش پی وی سی در آتش نمیسوزد و دارای سیستم خود خاموش است.
  • ضد آب - پانل های پی وی سی 100٪ مقاوم در برابر آب است، بدان معنی است که میتوانید از این محصول در مرطوب ترین منطقه مثل حمام و استخر و سونا بدون هیچگونه نگرانی استفاده کنید.
  • بدون نیاز به تعمیر و نگهداری وتمیز کردن آسان- دیوارپوش PVC برای نگهداری بسیار آسان هستند. با یک پارچه مرطوب آنها را برای سال های سال درخشان نگه دارید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : پانل پی وی سی ,پانل پی وی سی اصفهان ,پانل پی وی سی دیوار ,پانل پی وی سی طرح سنگ ,پانل پی وی سی دیواری ,پانل پی وی سی در مشهد ,پانل پی وی سی ارزان ,پانل پی وی سی دیوارپوش ,پانل پی وی سی قیمت ,پانل پی وی سی چاپی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 194 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:30

چه کسانی باید از سقف کاذب پی وی سی استفاده کنند؟

 

متأسفانه بسیاری از مردم نمی دانند یک محصول عالی برای حمام، آشپزخانه، محل کار و غیره وجود دارد.اگر شما به دنبال نصب یک سقف کاذب جدید و مدرن در خانه، محل کار، مدرسه یا هر فضای داخلی دیگر هستید ما به شما پانل های پی وی سی را پیشنهاد میکنیم.

سقف کاذب پی وی سی دارای یک ظاهر شیک، مدرن و مناسب برای محیط های مرطوب و خشک است. یک سقف خانه را می توان در کمتر از یک روز ، بدون گرد و غبار نصب کرد.پانل های پی وی سی جایگزین مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر متریال های سقف کاذب محسوب میشود. پی وی سی در انواع مختلفی از رنگ ها و طرح ها و همچنین در دو نوع مات و براق در دسترس هستند.

 

مزایای استفاده از سقف کاذب پی وی سی چیست؟

نصب سریع و آسان و بدون سر و صدا

عایق بسیار عالی

ضد آب و مقاوم در برابر آتش

آسان تمیز میشود

مقاوم در برابر خوردگی

ضد قارچ

ماندگار

وزن سبک

نیاز به نقاشی ندارد

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://azaran-plast.com/false-ceiling

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب پی وی سی چیست ,سقف کاذب ستاره ای ,سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی ,سقف کاذب ,سقف کاذب سرویس بهداشتی ,سقف کاذب آذران پلاستیک ,سقف کاذب کناف ,سقف کاذب pvc ,سقف کاذب آشپزخانه ,سقف کاذب پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 191 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:29

ایده های تزئین دیوارپوش آشپزخانه

 

ایجاد تم

برای ایجاد انرژی در محل، از رنگ های شاد و سرزنده استفاده کنید. استفاده از الگوهای زیبا و ترکیب رنگ های شاد با پالت خنثی و هماهنگی رنگی دیگر اجزای آشپزخانه با دیوارپوش میتواند تم زیبایی را برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه ایجاد کند.

یک نقطه کانونی ایجاد کنید

این کار را با کابینت جزیره و یا ایجاد یک هیجان بصری با رنگ و یا اشیا میتوانید به راحتی انجام دهید. مثلا استفاده از رنگهای غیر معمول و جیغ مانند زرد یا نارنجی و قرمز در کنار رنگهای سرد مانند سورمه ای و سفید و طوسی برای دیوارپوش به راحتی نقطه ی کانونی را در آشپزخانه تان ایجاد کردید.

 

به دکوراسیون داخلی تان شخصیت اضافه کنید

با ایده های مختلف بازی کنید و الگوی خود را برای طراحی آشپزخانه خود پیدا کنید. مثلا استفاده از یک سبک پرطرفدار و یا استفاده از کاغذ دیواری و یا دیوارپوش سه بعدی و همچنین استقاده از ابزاری مانند پلی اورتان برای اضافه کردن شخصیت به دکوراسیون داخلی میتواند مفید واقع شود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش آشپزخانه ,دیوارپوش آشپزخانه pvc ,دیوارپوش آشپزخانه مدرن ,انواع دیوارپوش آشپزخانه ,مدل دیوارپوش آشپزخانه ,قیمت دیوار پوش آشپزخانه ,دیوارپوش مخصوص آشپزخانه ,دیوارپوش مناسب آشپزخانه ,دیوارپوش چوبی آشپزخانه ,طرح دیوار پوش آشپزخانه, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 181 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:27

ایده های طراحی سقف کاذب

 

مهم نیست که ساختمان شما اداری و تجاری است یا مسکونی؛ در هر حالت سقف جزء جدایی ناپذیر اسکلت ساختمانی شماست. پس توجه به زیبایی این قسمت از ساختمان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. یک خانه ی زیبا از دید معماری این است که به تمام اجزای آن ساختمان دقت شده و سقف از این اجزا جدا نیست.

سقف کاذب امروزه نماد مدرنیته و پیچیدگی است. یک سقف کاذب زیبا میتواند عملکرد ساختمان را افزایش دهد. سقف مناسب برای مخفی کردن سیم های الکتریکی، لوله ها و نواقص سقف اصلی کاربرد دارد.

در اینجا ما چند نمونه از سقف کاذب با کاربری های مختلف اداری و مسکونی و تجاری جهت گرفتن ایده برای شما ارائه مینماییم

 

http://azaran-plast.com/false-ceiling

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب پی وی سی چیست ,سقف کاذب ستاره ای ,سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی ,سقف کاذب ,سقف کاذب سرویس بهداشتی ,سقف کاذب آذران پلاستیک ,سقف کاذب کناف ,سقف کاذب pvc ,سقف کاذب آشپزخانه ,سقف کاذب پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:26

دیوارپوش تزئینی یک انتخاب شگفت انگیز

 

با توجه به آخرین روند ها، دیوارپوش در میان افرادی که مشتاق طراحی داخلی هستند، بسیار محبوب است. با استفاده از این محصولات شگفت انگیز، این امکان برای صاحبان خانه بوجود آمده تا از یکنواختی ظاهری دکوراسیون داخلی جلوگیری به عمل آورد.دیوارپوش ها علاوه بر جنبه ی تزئینی، کاربردی نیز هستند. یکی از ویژگی ها ، عایق بودن آن است که محیط داخلی را در برابر صدا و همچنین اتلاف انرژی در امان نگه میدارد.

 

یکی از انواع دیوارپوش تزئینی ؛ پانل های سه بعدی است که ترکیبی از ظرافت، زیبایی را به نمایش میگذارد؛ به این ترتیب، با استفاده از این دیوارپوش ها؛ دیوار را می توان با ظاهر جذاب تزئین کرد.مزایای دیوارپوش و انواع آن میتوان به نکات زیر توجه کرد:

  • نصب آسان با ابزاری مانند میخ و چسب ؛ به گونه ای که فقط چند ساعت برای نصب آنها در رستوران ها، خانه ها و ... مورد نیاز است.
  • مقرون به صرفه و کم هزینه
  • وزن سبک

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش ,دیوارپوش سه بعدی ,دیوارپوش بین کابینت ,دیوارپوش فومی ,دیوارپوش چوبی ,دیوارپوش ارزان قیمت ,دیوارپوش بین کابینتی ,دیوارپوش آجری ,دیوارپوش ارزان ,دیوارپوش سنگی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 252 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:24

هر آنچه که باید درمورد بازسازی و نوسازی منزل بدانید

 

 

فصل تابستان است و سودای تغییر و نوسازی منزل در سر اکثر افراد غوغا به پا میکند. فصل تابستان فصلی است که اکثر افراد به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و همچنین هوای مناسب به فکر تغییرات جزئی و کلی منزل هستند این تغیرات میتواند شامل کابینت های آشپزخانه ، دیوارهای بین کابینتی ، دیوارهای اتاق نشیمن و خواب ، سرویس بهداشتی و حمام ، سقف کاذب و کفپوش باشد.

در نگاه اول به این لیست بلند بالا ممکن است شما دچار سردرگمی و حتی ترس شوید تا جایی که شما را از ادامه ی روند کار بازدارد. ولی ما در اینجاییم که به شما کمک کنیم تا بتوانید با مدیریت بالا به بازسازی و نوسازی منزلتان بپردازید.

 

قدم اول : مشخص کردن کامل بودجه است. اینکه چه مقداری شما برای بازسازی منزل تان کنار گذاشته اید. این یکی از مهمترین فاکتور ها برای این امر مهم است.

قدم دوم: الویت بندی کردن . شاید آشپزخانه تان خیلی قدیمی است و حتما باید دچار تغییرات شود پس الویتتان باید این مکان باشد پس از اتمام این منطقه اگر هنوز از بودجه ی کنار گذاشته شده ی شما باقی مانده باشد سراغ الویت دومتان بروید و ممکن است این الویت شامل دیوارهای منزلتان باشد به همین منوال پیش روید تا بتوانید منطقه های قدیمی و خراب خود را تغییر دهید و چهره ای بسیار نو و زیبا به دکوراسیون داخلی خود ببخشید.

قدم سوم: میزان هزینه ی هر کدام از این فاکتورها را پیدا کنید. نگران نباشید جای بسیار خوبی برای پیدا کردن میزان هزینه های اجرایی خود آمده اید. در ادامه ما تمامی فاکتور ها را به همراه لیست قیمت به شما معرفی میکنیم تا بتوانید به راحتی از میزان هزینه های احتمالی و همچنین برای الویت بندی خود بر اساس بودجه تصمیم بگیرید.

 

فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید به همراه لیست قیمت:

دیوارپوش طرح سنگ و آنتی باکتریال

دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش اتاق نشیمن و اتاق خواب

دیوارپوش سه بعدی

کاغذ دیواری و پوستر

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب کشسان

سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب کناف

کفپوش پارکت و لمینت و پی وی سی

لیست بالا تمامی مواردی که باید هنگام بازسازی و نوسازی منزلتان به آن نیاز پیدا میکنید آوزده شده. همچنین توضیح کامل در مورد هر یک از اجناس ذکر شده در پیج مربوطه که لینک آن برروی کلمه مورد نظر گذاشته شده؛ داده شده است. کافی است تا بر روی کلمه ی مورد نظر کلیک نمایید تا تمامی توضیحات به همراه لیست قیمت برای شما نمایش داده شود.

 

اگر نیاز دارید تا یک طراح بتواند فضای شما را طراحی کند کافی است تا با شرکت آذران پلاست رسا تماس حاصل نمایید. شرکت ما با در دست داشتن متخصصان طراحی و معماری شما را در این امر مهم راهنمایی میکند.

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سپردن کار 0 تا 100 بازسازی منزلتان با ما تماس بگیرید تا از مشاوره ی رایگان نیز بهره مند شوید

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/160

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/214

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/284

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : بازسازی منزل ,بازسازی منزل قدیمی ,بازسازی منزل ویلایی ,بازسازی منزل در اصفهان ,بازسازی منزل مشهد, بازسازی منزل شیراز ,بازسازی منزل در مشهد ,بازسازی منزل در تهران ,بازسازي منزل مسكوني ,بازسازی منزل در رشت, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 196 تاريخ : شنبه 27 مرداد 1397 ساعت: 19:22

هر آنچه که باید در مورد پی وی سی بدانید

 

پی وی سی مواد و مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن و خاک رس را در بسیاری از برنامه های کاربردی جایگزین می کند. این جایگزین کامل است که از هزینه بهره وری عالی با ظاهری لوکس استفاده می شود.

دیوارپوش پی وی سی محصول بسیار کاربر پسند است. این پانل ها بدون آسیب رساندن آن؛ به راحتی می توان به اندازه مورد نیاز برش داده و آنها را روی دیوار نصب کرده . در مقایسه با کاشیها، آنها تقریبا نیمی از زمان را به خود اختصاص میدهند، زیرا آنها بسیار آسان برای نصب هستند.

دیوارپوش پی وی سی با وزن کم و مقاومت بالا در برابر انقباض و انبساط به نسبت سایر مواد ها میباشد. استحکام مکانیکی و سختی آن مزایای فنی کلیدی برای استفاده از آن در ساخت و ساز و کاربرد آنها است.

 

دیوارپوش PVC در مناطق حمام و آشپزخانه بسیار محبوب هستند زیرا مقاوم به آب و مقاوم در برابر قالب هستند اما می توانند در تمام خانه ها به خصوص در زیرزمین، اتاق زیر شیروانی، گاراژ ها و همچنین اتاق های خواب و نشیمن استفاده شوند.

پی وی سی مقاوم در برابر هوا، فرسایش شیمیایی، اکسیداسیون، شوک و هر نوع فرسایش است. این انتخاب ترجیح داده شده در بسیاری از دیگر طول عمر و برای فضای باز ساختمان ها است. در حقیقت، برنامه های کاربردی متوسط و طولانی بهترین تولید در بخش ساختمان و ساخت و ساز است.

 

پانل های PVC محصولات داخلی هستند، شما در زمان نصب و راه اندازی دیوارپوش PVC صرفه جویی می کنید. اکثر زمان ها، دیوارپوش ها نیز در مقایسه با قیمت هر متر مربع، جذاب تر هستند.

دیوارپوش های پی وی سی پوشش ایده آل برای دیوارها در خانه های خصوصی، دفاتر، هتل ها، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها و غیره است. در حقیقت امکان استفاده از این ها بی پایان است .

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : پانل پی وی سی,پانل پی وی سی دیواری,پانل پی وی سی در مشهد,پانل پی وی سی ارزان,پانل پی وی سی اصفهان,پانل پی وی سی دیوارپوش,پانل پی وی سی قیمت,پانل پی وی سی چاپی,پانل پی وی سی چیست,پانل پی وی سی خیام, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 189 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:13

معرفی کامل پانل های پی وی سی

 

این یک کار خسته کننده است که دیوارهای خانه ی خود را در طول عمر با طعم و مزه ی خود نگه دارید؛ با توجه به رطوبت که می تواند به دیوار ضربه بزند. در این مورد، دیوارپوش های پی وی سی به عنوان یک جایگزین خوب برای نقاشی و گرفتن تصاویر پس زمینه روی دیوار عمل می کنند.

سهولت کاربرد و هزینه نگهداری بسیار پایین از مزایای دیوارپوش پی وی سی است، از دلایلی که چرا مردم این پانل ها را به یکدیگر معرفی می کنند، که باعث میشود از این دیوارپوش ها در کافه ها و سالن ها استفاده کرد.

 

از پانل های پی وی سی علاوه بر دیوارپوش از آن به عنوان سقف کاذب نیز میتوان استفاده کرد. وزن پایین این پانل ها باعث شده که از آن بتوان به عنوان سقف کاذب بدون ذره ای نگرانی بکار برد.

ابعاد پنل های پی وی سی متفاوت است. عرض های 20 و 25 و 30 و 40 سانتی متری از عرض های موجود دیوارپوش پی وی سی است که معمولا عرض20 آن از عرض های پرطرفدار است و برای داشتن عرض های دیگر باید به متراژ بالا سفارش داده شود. ضخامت پانل پی وی سی 8 میلی متر است و معمولا دو جداره است. سه جداره ها 12 میلی متر است و در نتیجه محکم تر عایق صدا و حرارت آن به مراتب بالاتر از نوع دوجداره ی آن است.

 

از پنل های پی وی سی میتوان به طور کامل بر روی فضاهای داخلی مختلف استفاده کرد، بعضی از آنها به شرح زیر است:

  • دیوارهای مسکونی
  • سقف کاذب
  • دیوارهای آشپزخانه
  • دیوارهای حمام
  • دیوارهای آشپزخانه
  • پانل LCD
  • مبلمان فضای باز
  • چادرهای تزئینی

http://azaran-plast.com/wall-cover

http://azaran-plast.com/false-ceiling

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : پانل پی وی سی,پانل پی وی سی دیواری,پانل پی وی سی در مشهد,پانل پی وی سی ارزان,پانل پی وی سی اصفهان,پانل پی وی سی دیوارپوش,پانل پی وی سی قیمت,پانل پی وی سی چاپی,پانل پی وی سی چیست,پانل پی وی سی خیام, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 166 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:12

چرا PVC ؟

 

 

پانل های PVC امروزه تقریبا در هر خانه استفاده می شود. پیش از این، اسطوره در ذهن همه بود که این نوع سقف کاذب ایمن نیستند زیرا اینها به عنوان سقف موقت هستند و می توانند هر زمان سقوط کنند.اما این روند اتصالات پانل ها در سقف اصلی موفقیت بزرگی است.

پانل های PVC در حال حاضر در تقاضای زیاد هستند. مردم در حال حاضر در این مورد آگاه هستند. آنها پانل های PVC را نه به عنوان کالای لوکس بلکه به عنوان نیاز به زندگی خود می بینند.پانل های PVC جای سقفکاذب و همچنین دیوارپوش مورد استفاده قرار میگیرند. پانل های PVC باعث ایجاد سبک زندگی بسیار زیبا و جذاب می شود که همه می خواهند این پانل های PVC را در خانه هایشان نصب کنند.

شرایط نصب

 

بعضی شرایط برای نصب پانل های PVC برای سقف کاذب و دیوارپوش وجود دارد. دیوارپوش و سقف کاذب باید برای نصب پانل ها به خوبی باشد.اگر چه این دیوارپوش ها برای محافظت از دیواره ها از خیس شدن استفاده می شود، اما در طول نصب، رطوبت دیوار باید موقتا برداشته شود. دمای محیط اطراف نباید بیش از 60 درجه باشد.

نصب آسان و سریع

پانل های PVC به راحتی برای سقف و دیوارپوش نصب می شوند، زیرا هر گونه طراحی یا شکل می تواند به آنها داده شود. همچنین، آنها را آسان به آنها را به هر شکل به عنوان هر نیاز. آنها وزن سبک دارند بنابراین آسان است.

ماندگار

امروزه پانل های PVC به علت مقاومت در برابر اکسیداسیون، آتش، زنگ زدگی و یا هر گونه شوک که در نهایت دوام آن را افزایش می دهد، پذیرفته شده است. این مدت زمان طولانی به خانه ها و ساختمان ها می دهد. همچنین زیبایی یا ظاهر دیوارپوش و سقف کاذب را افزایش می دهد.

قابل بازیافت

 

PVC قابل بازیافت است بازیافت در هر کارخانه بازیافت پلاستیک ممکن است رخ دهد. پس از بازیابی، می توانیم یک محصول جدید را از آنها ایجاد کنیم. بنابراین PVC می تواند مفید باشد.

بازدارنده آتش

پلاستیک به راحتی می تواند هنگام آتش زدن با آن سوزانده شود. اما یکی از ویژگی های پر زرق و برق پانل های PVC این است که آنها در برابر آتش سوزی مقاومت می کنند. PVC حاوی مقدار زیادی کلر است که باعث می شود PVC در مقایسه با سایر محصولات پلاستیکی سخت شود. بنابراین داشتن پانل های PVC در خانه ها و ساختمان ها نیز ایمنی از آتش را تضمین می کند.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , دیوار پوش , انواع دیوارپوش , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش ام دی اف , دکوراسیون داخلی , دیوارپوش چوبی , دیوارپوش پلی استایرن , دیوارپوش تو پر , قیمت دیوار پوش, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 164 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:11

چرا از دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی باید استفاده کنیم

 

داخلی خانه ها منعکس کننده سلیقه اشخاص است، به همین دلیل مردم هزینه ی بسیاری را صرف ارائه تصویر کامل و احساس به خانه هایشان می کنند. همین طور در فضاهای کاری نیز می توان گفت در حالیکه روند طراحی همچنان در حال تکامل است، مردم اکنون با استفاده از ابزارهای جدیدتر دکوراسیون داخلی شروع به آزمایش کرده اند تا زیبایی و عملکرد خود را به خانه و دفاتر خود اضافه کنند. به طور معمول رنگهای معمولی یا کاغذ دیواری مورد استفاده برای پوشش دیوارها قرار گرفته اند. در حال حاضر بیشتر مردم برای پانل های ظریف و مقرون به صرفه دیوارپوش و سقف کاذب PVC بر روی این جایگزین ها و همچنین بیش از کاشی، سنگ مرمر، سنگ و چوب برای پوشش داخلی دیوار استفاده می کنند. در اینجا چند دلیل برای انتخاب پانل های PVC بر روی گزینه های دیگر وجود دارد:

 

 شما می توانید یک پانل PVC را به صورت افقی بچرخانید، آن را به صورت عمودی نصب کنید یا آن را در هر زاویه انتخابی خود، هر دو بر روی دیوارها و سقف نصب کنید.

پانل های پی وی سی محو نمی شوند و رنگ آنها همچنان همانطور که شما برای اولین بار آنها را خریداری می کنید. شما نباید نگران نباشید در مورد موریانه هایی که به چوب روی پانل های PVC خود می خورند، همانطور که با چوب کار می کنند. کلیه این عوامل باعث می شود پانل های PVC طول عمر بیشتری نسبت به رنگ، کاغذ دیواری، کاشی یا چوب داشته باشند.

شما می توانید از رنگ های جسورانه برای ترکیب با طرح رنگ کلی داخلی خود استفاده کنید یا از الگوهای منحصر به فرد برای لمس کردن یک تماس خلاقانه به فضا استفاده کنید. به عنوان یک جایگزین عملی برای کاشی، آنها زندگی و قدرت را به اتاق شما اضافه می کنند.

 

پانل های PVC بسیار آسان برای نگهداری هستند. شما به سادگی می توانید آنها را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و آنها را مانند درخشان کنید.

پانل های PVC کمک می کند تا دیوارهای خانه خود را عایق بندی کرده و دمای کلی داخل اتاق را برای شما مناسب تر نگه دارد.

پانل های پی وی سی مقاوم در برابر آتش (تا 60 درجه) هستند و بدون توجه به جایی که آنها را نصب می کنید - چه بر روی دیوارها و یا در سقف.

این پانل های مقاوم در برابر آب 100٪ است که به این معنی است که شما دیگر نمی توانید در مورد دیوار یا سقف مرطوب (حتی در حمام خود) نگران نباشید. آنها کاملا مقاوم هستند.

 

با توجه به انعطاف پذیری فوق العاده فوق العاده، پانل های پی وی سی به طور گسترده در خانه ها، دفاتر، نمایشگاه ها، تئاتر ها، استخرهای شنا، سالن های تفریحی، سالن ها، رستوران ها و کافه ها و بسیاری از مکان های دیگر استفاده می شود.

پانل های PVC جذاب، با دوام و جایگزینی معاصر برای دیوارهای رنگی و کاشی های قدیمی و آسیب دیده اند. در واقع، ظرافت زیباییشناسی و قابلیت اقتصادی آنها، برتری نسبت به سایر انواع دیگر روکش های ساخته شده از جمله سنگ مرمر، سنگ و یا چوبی را می دهد.

http://azaran-plast.com/wall-cover

http://azaran-plast.com/false-ceiling

 
آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب,سقف کاذب پی وی سی چیست,سقف کاذب ستاره ای,سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی,سقف کاذب سرویس بهداشتی,سقف کاذب کناف,سقف کاذب pvc,سقف کاذب آشپزخانه,سقف کاذب پی وی سی,سقف کاذب آی گلس, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 182 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:10

چگونه دکوراسیون داخلی را با دیوارپوش سنگی تزئین کنیم

 

سازندگان و طراحان قرن ها از سنگ طبیعی به طراحی خانه استفاده کرده اند. سنگ یکی از اساسی ترین مصالح ساختمانی موجود است. سنگ طبیعی می تواند به طور کامل به هر سبک تزئینی، از مدرن تا روستایی را پوشش دهد . پوشش یک دیوار با سنگ، بافت، رنگ و ابعاد را به اتاق اضافه می کند.

انتخاب سنگ

سنگی را انتخاب کنید که با سبک خانه شما سازگار باشد.روکش سنگ در تعداد زیادی رنگ، بافت و شکل می آید. شکل سنگ هر یک الگویی بر روی دیوار ایجاد می کند. شما باید الگو، رنگ و بافت سنگ را در نظر بگیرید که با دیوارها، کف و مبلمان اتاق مخلوط شود.

نصب و راه اندازی

 

روکش سنگی می تواند به هر سطح ساختاری بدون نیاز به تغییرات ساختاری تا زمانی که سطح به درستی آماده شده است اعمال شود. اگر شما روکش سنگ را روی سنگ تراشی تمیز و بدون رنگ نصب کنید، می توانید ملات را مستقیما به دیوار اعمال کنید. اگر بخشی از دیوار باشد، ابتدا سنگهای گوشه ای باید نصب شوند. سنگهای باقیمانده را می توان از بالا به پایین یا پایین به بالا اعمال کرد.

پانل های سنگ مصنوعی

 

اگر هزینه و کار نصب دیوارپوش سنگ واقعی بیش از حد گران باشد، می توانید دیوارپوش سنگ مصنوعی را انتخاب کنید. این دیوارپوش ها از پی وی سی ساخته شده است، که باعث می شود آنها بسیار با دوام و سبک وزن باشند. برای نصب دیوارپوش طرح سنگ، یک چسب صنعتی مقاوم در برابر محیط اطراف و در سراسر پشت دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ اعمال می شود. سپس دیوارپوش به دیوار محکم فشار داده می شود. دیوارپوش طرح سنگ به نام تاپشیت به یکدیگر متصل می شوند.

از کجا سنگ را اضافه کنید

دیوار پوش سنگی یا طرح سنگ می تواند عملا در هر فضای خانه را استفاده شود، از جمله ورودی ها، آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و اتاق های ناهار خوری. دیوارپوش روکش سنگ یا همان تاپشیت نیز می تواند برای ارتقای ویژگی های معماری مانند شومینه ها، ستون های داخلی، قوس ها، دیوارهای آشپزخانه استفاده شود. شما می توانید نمونه هایی از دیوارپوش سنگ مصنوعی را برای کمک به تصمیم گیری در سبک و رنگ انتخاب کنید. نوع پوشش دیوار سنگی که شما استفاده می کنید باید براساس بودجه و میزان مهارت خود به عنوان یک طراح حرفه ای انجام شود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش طرح سنگ,دیوارپوش طرح سنگ مرمر,دیوارپوش طرح سنگ آنتیک,دیوارپوش طرح سنگ کامپوزیت,دیوارپوش طرح سنگ در مشهد,دیوارپوش طرح سنگ و چوب,دیوارپوش طرح سنگی,دیوارپوش طرح سنگ فایبرگلاس,دیوارپوش طرح سنگ قیمت,دیوارپوش طرح سنگ پلی یورتان, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:09

دیوارپوش های ارزان و زیبا

 

مواد مورد استفاده شما برای ایجاد دیوارهای داخلی تأثیر چشمگیری بر تجسم بصری خانه شما و همچنین برخی از جنبه های دیگر خواهد داشت. از منظر زیبایی شناسی، بافت و سبک دیوارها بر روی نور منعکس شده تاثیر می گذارد. مواد نیز تعیین خواهد کرد که چه میزان برای تمیز کردن آسان است، چقدر در برابر ضربات قوی، و چگونه می تواند از ورود صدا به خانه جلوگیری کند. در ادامه چندین مواد ارزان برای دیوارپوش را با شما در میان میگذاریم.

آجر

آجرها به عنوان دیوارهای داخلی به اهداف متفاوت نسبت به دیوارهای خارجی عمل می کنند و خواص بازدهی خوبی دارند. طرح آجر یکی از محبوب ترین نوع دیوارپوش در دکوراسیون داخلی محسوب میشود.

چوب

چوب استفاده های زیادی در دیوارهای داخلی دارد، اما شاید بیشتر از همه برای اهداف تزئینی مانند قالب و فریم استفاده شود. همچنین دیوارپوش طرح چوب برای القای حسی روستایی و خانه ی ییلاقی و طبیعی تاثیر شگفت انگیزی دارد.

 

گچ

گچ اغلب به عنوان یک پرکننده، به ویژه برای تعمیر دیوارهای آسیب دیده استفاده می شود. این نیز برای قالب سازی تزئینی، از جمله چیزهای دیگر استفاده می شود. ورق های گچی میتواند دیوارپوش مناسبی برای شما باشد.

کاشی وسنگ

کاشی و سنگ ها تقریبا در هر خانه وجود دارند و مخصوصا در حمام و آشپزخانه رایج هستند. کاشی ها یک ویژگی طراحی قوی هستند.

 

کاغذ دیواری و پوستر

کاغذ دیواری و پوستر یک راه محبوب برای تزئین دیوارها و بیان سبک خود در انواع طرح ها و رنگ ها است.

پی وی سی

پی وی سی یکی از متریال های بسیار پرطرفدار در مورد دیوارپوش هست. خوشبختانه طرح های پر طرفدار را نیز شامل میشود. مثل طرح چوب یا سنگ و یا حتی رنگ های تک در طیف وسیع و همچنین طرحدار مانند کاغذ دیواری و کاشی در مقاومت های متفاوت که باعث شده این محصول از بهترین و پرفروش ترین نوع دیوارپوش ها قرار بگیرد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش,دیوارپوش سه بعدی,دیوارپوش بین کابینت,دیوارپوش فومی,دیوارپوش چوبی,دیوارپوش ارزان قیمت,دیوارپوش بین کابینتی,دیوارپوش آجری,دیوارپوش سنگی,دیوارپوش آذران پلاستیک,دیوارپوش ام دی اف,دیوارپوش اتاق کودک,دیوارپوش اتاق خواب,دیوارپوش اپوکسی,دیوارپوش آشپزخانه,دیوارپوش اداری,دیوارپوش اصفهان,دیوارپوش اپوکسی سه بعدی,دیوارپوش آینه ای, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 188 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:09

هر آنچه که باید در مورد سقف کاذب و انواع آن بدانید

 

سقف کاذب، سقفی است که از پایین می آید و فاصله بین سقف واقعی را می گیرد. سقف کاذب ظاهر زیبایی را به محل و دکوراسیون داخلی مکان می دهد.

سقف کاذب مزایای بسیاری دارد:

  • سطح یکنواخت صاف را به سقف می دهد.
  • در درمان صوتی کمک می کند.
  • همه عناصر خشن را پنهان می کند و آن را از بیننده پنهان می کند.
  • همچنین خطوط لوله و کابل های الکتریکی در حال اجرا در اتاق را پنهان می کند.
  • تمام کانالهای تهویه مطبوع را می توان در زیر آن پنهان کرد.

علاوه بر مزایای آن، معایبی نیز دارد:

  • سقف کاذب نیاز به نگهداری دارد
  • اینها مستعد ریزش و حمله آفت هستند
  • همچنین ارتفاع اتاق با سقف کاذب کاهش می یابد.

مواد رایج استفاده شده در ساخت سقف کاذب عبارتند از:

گچ

 

گچ یک سولفات هیدراته ای سبک از کلسیم است. پیش از این کار بسیار سخت برای نصب سقف با روش های سنتی بود، اما با ظهور کناف برای سقف کاذب، نصب آسان و همچنین ارزان تر شد.

چوب

 

چوب علاوه بر داشتن مواد سبک وزن، همچنین بافت و الگوی خود را دارد. سقف کاذب چوبی امروزه به طور معمول استفاده می شود و تاثیر چشمگیری در بین تماشاگران دارد.

شیشه

 

شیشه مورد استفاده برای شیشه سقف کاذب است. شیشه یک عایق است و همچنین یک ماده بازدارنده آتش است. سقف کاذب شیشه ای بر روی سقف ها بسیار عالی عمل می کند و از لحاظ زیبایی ظاهری عالی دارد.

پلاستیک

پی وی سی نوعی پلاستیک صنعتی است که به صورت انواع دیوارپوش و سقف کاذب در دسترس میباشد. وزن پایین و طیف گسترده ای از رنگ و طرح است.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 186 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:07

نمونه طراحی و اجرای دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ

 

در این پست چندین ایده و همچنین نمونه کارهای این شرکت به اشتراک شما گذاشته شده است. نمونه هایی از دیوارپوش تاپشیت که در برخی به عنوانسقف کاذب نیز کار شده است. با ما همراه باشید......

 

نمونه ی کار شده ی دیوارپوش بدون درز در لابی ساختمان

 

 

 

نمونه ای از طراحی دیوارپوش یک تکه طرح سنگ در دکوراسیون داخلی

 

 

 

 

کار اجرایی از دیوارپوش پی وی سی طرح سنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

 

از طراحی تا اجرای دیوارپوش و سقف کاذب با ورق های پی وی سی طرح سنگ

 

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 355 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:06

دیوارپوش مناسب برای حمام و آشپزخانه

 

آشپزخانه و حمام اغلب دو اتاق است که مردم مایل به تغییر آنها هر چند وقت یکبار هستند. حمام حریم خصوصی افراد است و میتواند لحظاتی آرام بخشی را برای افراد خانواده ایجاد کند. آشپزخانه قلب خانه و تمرکز زندگی خانوادگی است.شما می توانید با دوستان خود در حالی که شام را آماده می کنید با هم صحبت کنید و یا لحضاتی را همراه خانواده در این مکان به رخ داد آنچه که در طول روز برای شما اتفاق افتاده با یکدیگر صحبت کنید. پس توجه به این مکان ها یکی از ملزومات است.

 

برای تغییر مکان های یاد شده دیوارها یکی از ارکان اصلی این محیط ها به شمار میرود. پس انتخاب یک دیوارپوش مناسب برای حمام و آشپزخانه میتواند بسیار مهم باشد. یکی از پیشنهاد های ما برای این منطقه از خانه دیوارپوش پی وی سی میباشد

به خاطر رطوبت بالا و همچنین مجاورت با حرارت دیوارپوش پی وی سی میتواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سنگ و ... باشد. از نظر تنوع رنگ و طرح به مراتب فراتر از تخیل شماست، بنابراین نگرانی در این باره نداشته باشید.

 

در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما باید یک پانل دیوار PVC را انتخاب کنید: مقاوم در برابر آب (ایده آل برای حمام و آشپزخانه) آسان برای تمیز کردن (با یک پارچه ساده) موجود در طیف وسیعی از سبک ها

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 201 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:06

پلی وینیل کلراید (PVC) چیست و برای چه چیزی استفاده می شود؟

 

پلی وینیل کلراید (PVC) یکی از پلیمریهای ترموپلاستیک گسترده در جهان است؛ پی وی سی در سال 1920 توسط شرکت B.F. Goodrich ساخته شده بود. معمولا در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود اما همچنین برای نشانه ها، برنامه های کاربردی مراقبت های بهداشتی استفاده می شود.

PVC در دو فرم عمومی تولید می شود، ابتدا به عنوان یک پلیمر سفت و محکم و دوم به عنوان پلاستیک انعطاف پذیر است. پی وی سی انعطاف پذیر معمولا در ساخت و ساز به عنوان عایق در سیم های برق و یا در کف برای خانه ها، بیمارستان ها، مدارس، و مناطق دیگر که در آن محیط استریل یک اولویت است، و در بعضی موارد به عنوان جایگزین برای لاستیک استفاده می شود.پی وی سی سخت نیز در ساخت و ساز به عنوان لوله برای لوله کشی استفاده می شود. برخی از مهمترین ویژگی های پلاستیک PVC عبارتند از قیمت نسبتا ارزان ، مقاومت آن در برابر تخریب محیط زیست (همچنین مواد شیمیایی و قلیایی)، سختی بالا و استحکام کششی.

 

برخی از مهمترین ویژگی های پلی وینیل کلراید (PVC) عبارتند از:

در دسترس و ارزان است.بسیار سخت است.سفت و سخت دارای قدرت کششی بسیار بالا است.

چرا پلی وینیل کلرید (PVC) اغلب استفاده می شود؟

پی وی سی سختگیرانه به طور خاص دارای چگالی بسیار بالایی برای پلاستیک است که بسیار سخت و به طور کلی بسیار قوی است. این نیز به راحتی در دسترس است و بسیار مقرون به صرفه است که در ترکیب با ویژگی های طولانی مدت بسیاری از پلاستیک ها آن را انتخاب آسان برای بسیاری از کاربردهای صنعتی مانند ساخت و ساز می کند.

 

یکی از محصولات بسیار پرطرفدار پی وی سی در صنعت ساخت و ساز دیوارپوش و سقف کاذب میباشد. که معمولا به چند شکل پانل های طولی و تایل 60*60 و ورق های بزرگ پی وی سی تولید میشود. از پانل های طولی هم به عنوان دیوارپوش و هم به عنوان سقف کاذب استفاده میشود. اما از تایل های 60*60 فقط برای سقف کاذب میتوان استفاده کرد.

پانل های طولی پی وی سی در عرض های متفاوت 20 و 30 و 40 سانتی متری وهمچنین به دو صورت توپر و توخالی قابل دسترس میباشد. ورق های 120*280 نیز از جمله دیوارپوش های جدید پی وی سی میباشد.

 

معمولا تمامی دیوارپوش و سقف کاذب پی وی سی توسط روکش تزئین و امکان استفاده از آن در تمامی نواحی با هر نوع سلیقه ای را برای شما امکان پذیر کرده است. به تازگی طرح جدید سنگ دیوارپوش پی وی سی با استقبال بی نظیری روبرو شده که علت این محبوبیت قیمت پایین آن به نسبت سنگهای موجود میباشد.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/305

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دیوارپوش یک تکه , دیوارپوش بدون درز , دیوارپوش طرح سنگ , دیوارپوش طرح مرمر , دیوارپوش طرح سنگ پی وی سی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:04